woensdag 23 oktober 2013

De schommelstoel


Ik won een tijdje geleden bij Arch'educ een workshop naar keuze.
Ik koos voor: 'een binnenmeubel maken'.
Enkele weken geleden was het (na er lang naar uitgekeken te hebben) van dat.
Iedereen koos voor een ander projectje.
Bij mij werd het iets waar ik al zo lang van droom... Een schommelstoel!
Vier avonden/namiddagen 'stoer' wezen met allerlei machines waar ik nog nooit mee had gewerkt.
Het werd een toffe workshop met fijne begeleiding en het eindresultaat mag er wezen.
*trots*

Om mijn stoeltje extra gezellig en zacht te maken, stikte ik een kussen voor poepje en rugje.
Het kussen voor de rug maakte ik vast met enkele (in het kussen verwerkte) rekkers rond de rugleuning.

Naast de workshop won ik ook nog twee cadeaucheques  van de kringwinkel! :-)
Kabouterkussentje maakte ik met stof van Michael Miller
(gekocht op stoffenspektakel vorig jaar).

Bedankt Arch'educ! 

6 opmerkingen:

Jozefien zei

Wauw, origineel! En die kabouter maakt het helemaal af :-)

Marieke zei

wat een stoere stoel!

Anoniem zei

Ik zie Juffrouw Koekie al zitten met een boekie op haar eigen gemaakte schommelstoelski! Mooi in elkaar getimmerd, gaaf!

hilde@home zei

wat een toffe stoel! En heel mooi met die kussentjes en de kabouter!

Saartje zei

Leuk seg!
grtjs, Saartje

http://saartjeathome.blogspot.com

re-saar-cle zei

Knap, zeg!