woensdag 28 maart 2012

Maak van je schoenen een origineel paar

Ik ben een moeilijke voor schoenen. Zo was ik al een tijd op zoek naar toffe zomerschoenen, maar vond het ideale paar nog niet.
Bij het zien van deze schoenen in de winkel kreeg ik een idee...

Ik vond de schoenen op zich wel leuk, maar vond het bloemetje op de voorkant wat groot.
Ik nam ze toch mee naar huis.... en maakte er dit van...
  
Het bloemetje knipte ik bij met een schaar,  in het midden een stofknoopje gekleefd
en mijn paar is klaar!! 
  

Ik vergat een foto te trekken van het paar voor ik er de schaar inzette. Hier vond ik een foto van het niet-bewerkte paar.

2 opmerkingen:

Janina - Elke dag zaterdag zei

Gewoon geweldig! Simpel en een super resultaat! Wat is je blog leuk, ik ga je volgen hoor :)

Een huis in de straat zei

Van zo'n paar vind je er geen 2. Tof gedaan!